Bieži uzdotie jautājumi
Iepakojumu atgriešana un pārstrāde
Mūsu izmantotās iepakojuma mērvienības (tostarp viļņotā kartona kastes, papīra maisiņi un burbuļplēve) var atgriezt mūsu noliktavā: Taevavärava tee 6b, Lehmja küla, Rae vald 75306, kur tās tiks pārbaudītas un, ja atbilst, nosūtītas jaunam apritē.
Mūsu noliktava ir atvērta darba dienās (P–Pk) no plkst. 8:30 līdz 17:00.
Info, kuhu tagastada eri liiki pakendeid leiad: https://kuhuviia.ee/
Maksāšanas nosacījumi
Mēs izmantojam Montonio maksājumu pakalpojumu, kas padara maksājumu pieredzi pēc iespējas vienmērīgāku un vienkāršāku.
- Bankas saites
- Bankas kartes
- Modena Pay Later
Derīguma termiņš beidzies
Mūsu preču klāstā atradīsi produktus, kuru “lietot līdz” termiņš tuvojas vai jau ir pagājis, kā arī produktus, kuru minimālais derīguma termiņa beigas vēl nav tuvu. Svarīgi zināt, ka istabas temperatūrā uzglabājamiem produktiem “lietot līdz” ir tikai ražotāja ieteikums.
Pārtika ir pilnīgi ēdama un parasti arī garšas ziņā tikpat laba ilgi pēc “labākais līdz” termiņa. Daudzi sajauc “labākais līdz” ar “uzglabājams līdz” termiņu. Ceram, ka arvien vairāk patērētāju sapratīs atzīmju atšķirības, lai samazinātu pārtikas izšķērdēšanu.
Par izbeigšanos: tas ir ražotāja ieteikums, kas norāda, cik ilgi produkts saglabā tieši tādu pašu garšu un kvalitāti kā ražošanas brīdī. Tomēr bieži vien produkta kvalitāte saglabājas vēl gadus pēc norādītās datuma beigām. Derīgs līdz: kā nosaukums liecina, tā ir datuma, līdz kuram produkts ir paredzēts lietošanai, un pēc norādītā datuma to vairs nedrīkst pārdot vai lietot uzturā. Šo marķējumu izmanto ātri bojājamiem pārtikas produktiem, piemēram, piena un gaļas izstrādājumiem. Sumena nepārdod “derīgs līdz” produktus.
Kur ir mana pasūtījuma?
Pēc pasūtījuma izpildes prece piegādāta 1–3 darba dienu laikā. Īpašos gadījumos piegāde var ilgt līdz 5 darba dienām.
Vai es varu mainīt savu pasūtījumu?
Diemžēl nē. Lai jūs saņemtu savu paku iespējami ātri, mēs to apstrādāsim tūlīt pēc apstiprināšanas.
Nekorekta pasūtījuma
Ja jaunināts prece/-es nonāca pie jums, sazinieties ar mūsu klientu atbalstu: atbalsts@sumena.lv
Esiet gatavi atbildēt:
- Pasūtījuma numurs
- Kurus produktus jūs nevarējāt iegūt
- Vai saņēmāt papildu preces, kuras nepasūtījāt?
- Nepareiza preces bilde
Kā es varu saņemt preci?
Piegādes iespējas:
- DPD pakomāts
- Itella Smartkuller
- Smartpost pakomāts
- Omniva pakomāts
- Venipak pakomāts
Vai varat paku saņemt personīgi?
Pasūtījumus var saņemt darba dienās (P‑Pk) no plkst. 8:30–17:00. Taevavärava tee 6b, Rae vald, Harjumaa 75306, boks nr. 4. NB! Lūdzu, gaidiet apstiprinošu e‑pastu, ka pasūtījums ir komplektēts.
Nevar saņemt apstiprinājuma e-pastu
Ja ja gadījumā, ja neveicāt apstiprinājumu pa e-pastu, ka jūsu pasūtījums ir saņemts apstrādei vai ka pasūtījums ir komplektēts (līdz 3 darba dienām), pārbaudiet surogātpastu un, ja nepieciešams, sazinieties ar mūsu klientu atbalstu pa e-pastu atbalsts@sumena.lv
Promo kods?
Promokodu kampaņas rīkojam reizēm sociālajos tīklos un/vai nosūtām kopā ar jaunumu vēstuli. Sekojiet līdzi! P.S. uz jaunumu vēstuli varat pieteikties, izmantojot veidlapu lapas augšpusē vai pirms maksājuma veikšanas pasūtījuma noformēšanas lapā.

